berättelsen om min vecka..

Hej igen=) jag har vart jätte dålig på att skriva men jag har bara inte haft lust. och inte tid heller när jag väl har lust för att skriva^^. Låter bra. Men får väll kortfatta veckan då. Cilla har vart med mig mycket i veckan=) vi hade Eva & Adam maraton här i två dagar, kollade på alla 5 filmer, haha.. Torsdas så var vi in till stan och shoppade lite och så.  sen fixade lokal för fest.. Fredag fixade vi musik och handlade massa till festen och lördag då så var de, FESTEN! jobbade mellan 9.30-14.30 hem och fixa sen blev de paarty, Partyt blev as kul, tur att jag träffade på Linda nere på stan, bjöd dit Linda och Moa och de var ju tur de då för de blev massa dans, de andra dansade också då men de kom ju senare på kvällen:D sen var de trevligt att Gustavo tog med sig sina kompisar, dansade mycket dom med, nog de ända killarna som dansade=), blev lite spår, man jävligt kul ändå! många trodde de skulle bli bråk mellan alla killar men nej som tur var så var alla sociala och va kompisar så de blev trevlans! Jag sov kvar i lokalen med Emil och Fredrik, haha de delade på två sittssoffan och sova i medan jag sov i tre sittssoffan;D haha. Var kvar där till kl 2 de kom dit lite fler efter och där satt  vi och käkade glass och käkade cheesburgare till frukost^^, sen blev de städ och sen dra hem och duscha och bli lite fräsch. Jag och Kimmie drog till Cilla för att glo på film men de gick inte så bra, var ingen text och man hörde inte va tanten berättade om och vi kollade nog bara 40 min sen orkade vi inge mer för vi satt och halv sov^^.  så då drog jag och Kimmie hem och jag var hemma fixade bilder, och sen vid 10 i gårkväll gick jag, Robban, Andreas och Sofie ut på en promenad=) men de var ett jävla väder!! De räcker med snöö nu.. Idag stanade jag hemma från skolan, försov mig först sen gick jag upp för skulle göra mig iordning för skola men fick jävla värk i magen"/ så de blev att sanna hemma och glodde på filmen hos mig och här fungerade den med text och allt=) Såg på The courius case of Benjamin Button, lite för lång film men ändå spännande=). Just nu sitter jag här framför en annan data fast jag e inne på min lilla bärbara här framför:P. inlägget bev nog lie för kort för en vecka men allt kom nog med ändå och de kanske blev lite komplicerat allt ihop och tråkigt men jag e trött och orkar inte skriva så myckt just nu:P.  men de får bli som e blir:D. Ha en bra kväll nu puss..


Mulligt face:D




yeye;D



<3 /R.C


Kommentarer
Postat av: C

Äntligen! TAck för uppdateringen baby! :D:D hahahh älskar dig mest <3

2009-03-24 @ 00:15:18
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0