film,film och ännu mer film..

No school för mig idag! =) alltid skönt. Har haft ont i huvudet sen i söndas och i morse tänkte jag ta e liten sovmorgon men jag belv för trött och ännu mer huvudvärk så de blev hemma för mig. inge kul med huvudvärk men sova fick jag göra och huvudvärken gick över vid 3 tiden och då glodde jag på film, såg på Irene Huss- Nattrond hetter den, riktigt bra och väldigt spännande=) lite läskigt med, handlade om ett ålderdomshem och jag som har praktiserat i de^^. Efter den filmen bytte jag om och fixade mig lite och gick hem till Cilla och där var Natacha med och de glodde på film dom med men filme var slut när jag kom och då kollade vi på en till på Beck -  vita nätter tror jag den hette:D sett den förr ialf. Sendan kollade vi lite bilder från flygskolan och från i somras och jäklar vad man längtar till sommaren och saknar flygskolan! satt där och darrade av hunger så jag gick hem och käkade och glodde på en till film:P haha, glodde på Bold då, rolig och sorglig va denn, jag rekomendear alla dom filmerna=). Och nu skart blir de nog packa lite för imorgon blir de uppsala med klassen=) första gången vi åker bort tillsammans, ska bli kul! efter packning blir de nog sova men innan packning kom jag på just nu så ska jag nog lägga upp lite bilder på bilddagboken ( gå in på rebbeccac) och här i bloggen från Tjejmiddagen hos Parja, har fått bilderna av Natcha nu=) så blir lite bilder nu! Puss och godnatt senare / RC

bilder från tjejmiddag hos Parja! <3

Jag och min suzipussy ;)

bruuuudar <3

Skål

baby and i

matlagning

Chockladpudding + extra puddingar!

lägger upp fler på Bilddagboken gå in på rebbeccac=) lovar att lägger upp nu direkt så de inte blir som förr:P
efter några dagar, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0