Freeeedaag

yes de e fredag. imorsre sov jag till ca kl 10 då jag egentligen skulle börja:D. Jag hade såå ont i höften och ryggen i morse. min höft har knakat typ 5 gånger idag:s vanligtvis knakar de en gång om dagen typ.. Slutade kl 1 idag men va kvar till kvart i tre:s fatta ej varför.. skulle till gymmet men blev inget^^. gick till sonja senare och där var jag, Sofie, Linda, Sonja ,Dena,Melis och Kimmie=). vi pratade, plymma och gick till flygis köpte godis sedan gick jag hem och käka och sen drog jag och Cilla hem till David och här är jag just nu med och här är Mellody och Tove också och de bästa e att Fredrik kom =) han har vart borta i Philipinerna i 3 veckor:O lyx.. Men han e här med och de e jävligt kul=) välkommen hem.. nu ska jag vara lite social så chaaaaoo, hare super allihopp! Puuuusssar / Rc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Tack :D jag vet att jag är bäst :P

2009-03-09 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0