Godkväll

Vart huuuuurr tröött som helst idag. Åkte med klassen och OP06 till uppsala där vi i klassen gick till nordensstörsta kyrka och den var hur stor som helst och jätte fiin. på golvet var de gravar och utställningar. Maaassa kort blev de också
=). efter så var alla jätte hungriga, fatta inte varför för typ alla käkade baugette på vägen dit:P. Men då gick alla ner till stan  till jalla jalla och de mesta käkade kebbab:D. Jag och Roxana satt vid fönstret och kolla på stan och killarna:D haha, några fanns de väll ändå:D. gick runt lite i stan,gick in till ginatricot och köpe jeansleggings sen drog vi till bussen och drog till ett museum och prata med en skön snubbe men de blev lite långtråkigt, många  satt och gäspade och halvsov^^ haha. sen blev de bussen igen och åkte och hämtade 3:orna sen åkte hem igen, innan vi åkte och hämta 3:orna fick vi byta buss för den vi åkte dit med var paj, de luktade bränt och så^^ haha och massa skratt blev de, linda satt i halsen och garvade sammtidigt^^ så de var en riktigt mysig dag ialf men blev suuper trötta, så från 6 sov jag till kl 7, skulle på gym men käkade då och var  nyvaken^^:D.Hoppas vi får lite ledigt eftersom vi slutade senare än vad vi skulle, c 2tim? åh lite mer.. Kom hem vid halv 5:S. ikväll tar jag de bara lungt och mamma kom hem med H&M paket men min bikini och ett par trosor. Nu har jag redan 2 bikinisar till sommaren, REDO!

Pictue!


Klassen

en grav

ser inte lika äkta ut?



texten på golvet för bilden över





Puss

 /RC

(fler på bdb, Rebeccac)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0