Godmorgon för min del..

Goddag=) godmorgon för min del, hehe.. Vaknade kl halv 1 idag fast jag hade alarm på halv 12. haha fattar ni? om jag måste gå upp senast kl 12 måste jag sätta på alarm xD så ska de ju inte vara, usch jag sover bort dagarna, de e nog därför jag tycker att vi sover hela tiden och dagen bara springr iväg. Juste nu sitter jag här i köket med mitt lila sexiga nattlinne jag fick av Åsa på festen=) frulle framför mig och sen nya halsens tidningen, men som vanligt har de inte så fina kläder tyvär"/ men kul att titta i den ändå=). Har RIX FM på i vardagsrummet och ska snart börja göra mig i ordning.. Har nog lite brått nu. måste käka upp min frulle men snar klar sen måste jag börja fixa mig för Cilla ska vara hos mig 10 i 2;P. Vi ska ner på stan och där ska vi möta Roxana och sen fika=) men vi hörs senare kanske efter stan får se vad man hittar på därefter=) puss / Rebecca 


Fixade för festen

Kommentarer
Postat av: Cilla med den röda mobilen

Min mobiiil ! *Lalalalala

2009-03-25 @ 13:15:17
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0