godnatt

Buhuu skola i morgon!!! =( orkar verkloigen inte de, Inte med roden ialf^^ och vissa personer. Skulle vilja plugga hemma om dagarna! kankse gå till skolan någon gång så man träffar folk men just nu har jag ångest! Gick till donken idag med Natacha, Suzan Katja och Roxana. Vi börja prata lite om plugg och usch vilken ångest alla hadde:D. Jag och Natacha vill byta skola och Cilla vill med de har jag hört! trivs inte och vi går helt enkelt fel linje.. Natta sötkorven ringde mig i kväll och vi pratade i ca 75 min=) de var nog mest om skola, vi vill byta och vi pratade om flygskolan, VI vill gå i flygskolan! saknar de verkligen! Vi har planerat en liten sak vi ska göra till dom=), ni får se men de e ca 3 månader kvar hehe, då har vi tid på oss ialf. Jag och Natta vill gå distansskola, haha slööa men byta linje vill vi göra med. MEn jag e för feg för de känner jag:S men de e liksom utbildningen så de e ju bäst att gå de rätta. om jag byter skullejag villja ta med mig Min matte och engelska lärare=) dom e bara för bäst!! så därför vill jag inte sluta heller. åh måste de här med gymnasiet och linjer vara så svårt? vi är fortfarande små, säger vi haha:D. Nä stora börjar vi bli tyvär och jobbar på utbildningen för livet! vill gå grundskola!! VIll tilbax till FLYG!!! va glada ni som gör de^^. Nä nu ska jag sova för i morrn blir de ju skola "/ plugg på dagen lär de bli säkert med!! ska försöka göra så mycket som möljgt så men inte har så mycket varje dag och sen rester men kommer aldrig jobba klart allt nu när man e så skoltrött men aja nu blev de ett jälva tjat om de här:P hehe, får bli ett roligare inlägg i morgon istället, ska försöka ialf nu när helvetet har börjat igen:D haha:D:D.

(orkar inte läsa igen nu och se stavfel och lite sånna saker så de får stå som de e hehe)



Pusss och godnatt/ RC

Kommentarer
Postat av: Mattias

snygg:D

2009-03-04 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0