Håård träning

Har vart i skolan idag då. Hade gympa sen OMV slutade halv 3 =) sköönt.. Idag då blir de snart träning fast jag känner mig lite förkyld ändå men nej här ska de tränas som alrig förr! Har nog inte vart och tränat på 2-3 vekor?:s dåligt säger jag bara. haha :P. Var as jobbigt på gympa idag ändå. kände att jag fortfarande har lite ont i halsen och jävligt otränad..:D. Senare MÅSTE jag plugga, ska ha muntliga provet i morgon och sen har vi prov nästa måndag också...... Nu ska jag sitta här i 30 min till ungefär för att maten ska smälta lite i magen, fast åt för ett tag sen ändå,  sen blir de träning som sag..
Hare good!

Smått ego;D

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0