Häärligt vår väder!

Våren har just kommit till oss=). får se hur länge solen stanna. snö blir de säkert snart..får hoppas att snön och isen smälter nu så marken kommer fram=) de e vår! Idag har jag en såån STOR lust att gå på promenad men många ska bort några ska gymma och några jobbar, ååh! jag vill ut men tycker inteom att gå själv för man vet aldrig hur man ska gå:D hehe vill ju ha någon att prata med också. Får se om jag säter mig ute på balkongen en stund annars så jag får lite luft och vara ute i de fina väderet. Plugga ska jag göra hela dagen också så får se om jag ska börja med de nu så jag hinner med mycket till ikväll. Nu ska jag nog sätta på mig lite varma kläder och gå u på balkongen och lyssna på musik och plugga lite! Ha de bra och gå ut nu i de fina vädret vett jah;D pöss/ RC

      
                               glöm inte solglasögonen idag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0