Hemkommen

Jag e just hemkommen från en promenad=). Idag efter fikat så gick jag och Cilla men Roxana och kollade på förlovningsringar:). Hittade ett par som de ska kolla på i morgon och kanske köpa=). sen gick vi hem och senare efter CIlla hade vart hemma och ätit så kom hon hit med sin dator så vi har suttit och kollat lite kläder och beställt skor och klänningar=). Vi har sittit och pratat och hon har försökt att hjälpa mig med pluggandet men de blev inget för jaghar inge pappaer som jag kunde skriva på och de fungerade inte på min data:S. Får försöka fixa de i morgon då! Klockan 22 så gick vi ut å en promenad och var ute en timme, de var härligt med lite lufft men kallt! och ont i halsen har jag med:(. Ska snart sova och får se om de blir skola för mig i morgon men tror nästan inte så eftersom jag har ont i halsen, blev värre idag så får se i morgon om de e värre då men drack shott som jag fick av min bror för de kanske skulle vara bra för halsen men drack inte upp, var inte riktigt sugen^^:D. Aja får se hur jag mår i morgon annars ska jag försöka plugga och glo film=). Hörs mer i morgon pussar och godnatt Ska försöka vara bättre med att lägga upp bilder med! :D. /Rebecca

Kommentarer
Postat av: katja

Beecaröv du får ta å ringa snart:P<33

2009-03-26 @ 12:37:52
URL: http://www.apans.bloggsida.se
Postat av: jag själv

säger desamma:D /becca

2009-03-26 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0