I taket lyser stjärnorna

Goddag! I dag var jag hemme från skolan, jag kom verkligen inte upp, jag var så trött och hade ont i halsen med =(. Nu mår jag bättre. Ska snart käka lite men ska nog inte käka så mycket eftersom jag ska på bio ikväll kl 6, ska se i taket lyser stjärnorna, innan de så tränkte vi käka på china och de blir ju rätt tidigt:S så får inte käka så mycket nu om jag ska vara hungrig då, hehe. Vi har kanske tänkt att gå tillbax efter och fika sen, men de beror nog på hur mycket folk de e då..
Nu ska jag käka sedan sitta här ett tag tror jag fram till 3 för då tänkte jag börja fixa mig=). Puss ha de / R.C


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, såg den me syster idag, så sjukt sorglig :p

2009-03-14 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0