Jaaa och nej!:D

Satt just med världens beslutångest:D satt och fundera om jag skulle gå till offenciven eller inte:D kunde smyga in tänkte jag, två kompisar gjorde de så varför ite jag?:D när jag tänkte nej nu fan drar jag fick jag känslan av att jag pallade inte gå sen tänkte jag nej jag stannar då fick jag massa bilder och allt när de var massa folk och alla dansade och var sociala och då kände jag Jag måste bara gå! Sen smsade jag med några och fråga när festen sluta för kändes lite onödigt om den ljust skulle stänga omjag drar dit kl 1? men då sa dom nu för polisen kom:D hehe vilken tu ändå för då slipper jag sitta med beslutångest^^ smart! så istället kan jag sova snart och vila ut mig för snart är de tråkskola igen=(

Puss/ RC


Kommentarer
Postat av: beckis ;)

Fan va fin du är i hååret gumman! :D Hade glömt att du skulle klippa dig! haha, älskar dig <3

2009-03-01 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0