Jobbat jobbat

De är beskrivningen om min helg:P: Jobbat..
I fredas var jag ialf på bio och käkade china=) filmen var sorglig,(i taket lyser stjärnorna) alla vi 6 som gick satt och grina men tre av oss grinade jäkligt mycket:D men jag störde mig lite på de så jag började små skratta då:P. De bästa va ju  att alla vi 6 hade läst boken också=), boken var ju bättre då men så brukar de väll vara, Filmen var för kort tyckte jag och allt hände så snabbt för de. Men räkomenderar den ändå, men då rekomendrar jag att ni ska läsa boken också.. Men efter filmen så drog jag och Melis med hem till Sofie , vi gjorde smoothie, drack monster, första gången och den var suuper god=). och pressade musik och lite data^^. Skeet mysigt!

Lördas jobbade jag från 9.30 till 17.30, de var rätt lugnt ändå så de vart kul. Det  var en ny tjej som jobbade med mig, jätte trevlig tjej=). Men de var rätt kul då, för kassan strulade typ 2 ggr när vi var själva sen strula kortautomaten och när jag skulle ringa chefen för jag inte fatta så struade telefonen, haha så vår dag var de ju inte! ^^. men gick bra till slut. Vart lite rädd att de skulle hända samma sak idag eftersom  jag jobbade själv men nej de gick jätte bra, de hände en gång men löste det direkt^^, im the best! Lördag kvällen kom Sofie och Natta till mig för att se på Melodifestivalen, nja rätt  låt van  kankse inte men de spelade inte så stor roll änå för jag blev ändå himla glad att inte SNÄLLA SNÄLLA kom vidare för då får vi ju skämmas som fan för sverige xD, alla jag har hört kommentera den sägerj att den är jätte dålig och jag fattar inte hur hon kunde få så mycket då ?!.. men idag då, söndag, har jag ju jobbat då med mellan 10,30- 16.00 =) lugnt var de idag med.. Kom hem satte mig lite vid datan sen somnade så nu e jag rätt så nyvaken;D. härligt att få sova, var nästan så att jag inte kunde komma upp i morse:P.. Nu bjussar jag på bilder från helgen då=) nog inte så många.



Fredas, Rakt eller lockigt?

 

Bror skull nog ha dödat mig om jag la ut den o-omgjord:P


Kimmie tycker om, Dena är rädd


Monster (Y)
 

gullefjun;D


Den sista får blii på steekarn;D

/ R.C

Kommentarer
Postat av: Dena

hahah klockren bild på mig -.- X'D <333

2009-03-17 @ 19:53:00
Postat av: Sofie

Gulliga bilder (a) vi är inte ovänner för "vårt" lilla tjafs här om dan va :S ? <3

2009-03-26 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0