Musiken hjälper mig....

Jag har försökt plugga, har läst lite och skrivit lite MEN min kropp har nog lite emot pluggandet!! Jag får bara mer ont i huvudet och mår illa:S.Jag som verkligen måste plugga, skulle haft de här muntliga provet för några veckor sen egentligen:S. fyy mig men nu är de min kropp som inte vill, MEN JAG MÅSTE!! Musiken hjälper mig och gör så jag känner mig mycket bättre så tänkter inte stänga av den aif!! Men nu ska jag göra ett nytt försök om jag nu orkarde! :D. Pözz!! 

Tänk om de är sånna jag behöver? eftersom jag har ont i huvudet hela tiden. No no..
De e säkert den där idiot skolan som gör de!! Behöver lov..:D


/Rebecca

Kommentarer
Postat av: rövaren

sexig time haha

2009-03-29 @ 22:18:47
URL: http://www.apans.bloggsida.se
Postat av: Cilliapilla stjärt

Du behvöer alltid lov! ;) jag me hahahahah love u bby <3

2009-03-30 @ 16:00:13
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0