Rubrik

kl  4 kom jag hem från gymmet och då hoppade jag in i duschen och sen har jag sminkat och städat  toaletten också:D Ska snart byta om också innan Cilla kommer till mig. Hon skulle käka lite sen göra sig i ordning hon med=). När hon e här ska vi bestämma vad vi ska göra sen ska vi ringa Natacha oh säga vad vi har tänk och så ska hon vara med oss. Jag e sugen på en lugn kväll för i morrn ska jag jobba och då vill jag sova i tid och Cilla är lite sjuk så hon orkade inte heller så mycket. nu medan jag väntar på Cilla så ska jag nog bara sitta vid datan och lyssna på musik och kanske lägga in några  på mobilen med, och så ska jag byta om. Händer inte mycket mer i sin ensamhet^^. Hoppas ni alla har en trevligt lördagkväll de kommer jag nog vara säker på att jag komme att ha:D.  Pussar / Rc



                  Gammal på mig och CIlla:D
Blondiiiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska ha uppvisning i skolan sen :)

2009-03-07 @ 18:35:19
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0