tisdag

För en timme sedan kom jag hem från träning, var på boxning i dag, de e sjuukt kul och jobbigt, jävla träningverk får man sen i armarna och de tycker jag om för de känns de som om jag har tagigt i bra då, haha. Timen som jag har vart hemma i nu umgicks jag med ÄlsklingsCIlla och glodde på Andra avenyn=) de tycker vi om! Idag har jag bara vart i skolan som och hade OMV(omvårdnad) i 4 tim.. de tycker jag inte om! haha. Jag ska faktist byta skola och linje! jag känner att jag går fel linje och jag va nog inte så intreserad och ville jobba inom vården! jag e mer för kläder och kanske kontor? Linda i min klass höll med mig :P hon tycker att jag e mer sprallig och e mycket för kläder så skönt att någon tycker jag ska byta och håller med:D. Imorgon ska jag gå till syon (om de heter och stavas så?) och prata med henne och kolla på andra skolor, jag funderar på Jensen skolan inne i stan! Vill nog gå design och de ville jag gå innan med men jag va för slå och tänkte äsch jag tar OMV för jag kommer inte orka åka in till stan varje dag och sen e jag för feg för att byta lite mijö eller jaa hur man nu ska förklara de^^. Men idag känner jag mig inte så feg och vill börja i stockholm för de e sociala och verkar bättre där!. Så förhoppningsvis hoppar jag av snart och börjar jobba istället och sen börjar i hörst igen i ny skola ch går halv dagar=).

Igår var jag i skolan efter 5 veckor, har ju vart på praktiken i 4 veckor sen lov efter de. Igår var de en skit tråkig dag! skolan var inte saknad.. Och hemma satt jag nog mest vid datan som vanligt! jag e nästan största datanörden^^ haha måste sluta sitta vi datan så mycket och slöa mig! skärpning Rebecca..
Nu ska jag nog glo på film, de e väll inge bra på tv ikväll?"/ ska försöka sno en film av syster sen glo på de och sedan sova=) så godnatt säger jag nu,pussar och sov göttigööt!  / RC



Spegel spegel på vägen där, säg vem som vackrast i världens är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

spegel spegel på väggen där. du är vackrast i världen här !

2009-03-03 @ 22:32:27
Postat av: bästa katja

du är vackrast av alla bebi:D<33333

2009-03-03 @ 22:55:07
URL: http://www.apans.bloggsida.se
Postat av: Riviaaaa

aboo driver du byter linje skojar du med mig? de bara några månader kvar

2009-03-04 @ 09:16:39
URL: http://riva.blogg.se/
Postat av: Millan

andra avenyn var riktigt bra igår, höll på att börja gråta för jag blev så glad att Roxana gav med sig med barnet och Kitty :D

2009-03-04 @ 12:15:34
URL: http://dynamit.webblogg.se/
Postat av: rebecca själv

vem skrev de första?:P hatar när någon skriver och inte skiver namnet eller nått:P. alla måste göra de ^^ haha

2009-03-04 @ 19:40:09
URL: http://corneteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0