Torsdag

Hallååå blooggen:D. Okej, idag har jag vart hemma från skolan igen.. Jag har legat och degat hela dagen. kollar på typ en hel film kanske och två halva:D Den hela var Rallybrudar och den var väll okej :) och sen very bad things men den va jätte tråkig och sen va de en annars film som var för lång och jag orkade inte se mer men min syster kom hem och såg typ slutet men inte början så hon fick säga vad som hände så vet iaf vad som hände och va den handlade om så:P Och sen duschade jag och började göra mig iordning och senare ringde min chef och vi skulle ha möta med all personal på fiket men jag kunde inte komma, jag har vart hemma hela veckan, sa att nån annan får berätta lite för mig sen och skriva upp så jag kan läsa igenom, orkade inte sitta där med alla om jag har vart hemma. Sen var klockan mycket och då kollade jag på tv, glodde på Halv 8 hos mig och sen värsta bilförarna:D. lite kul faktisgt! Sen va jag såå duktig och pluggade på en personbeskrivning av en gamling där jag praktiserade och de tog väll inte mer än en timme? De gick super, men ska skriva ner den på datan sen och förbättra lite för de gick inte att skriva på datan för mig, lite jobbigt! Jaja kan ju förbättra den sen när jag ska skriva ner på datan sen=). Så de e skönt att de e klart och nu snart ska jag göra mig iordning för säng och sen soova för imorgon blir de skola för mig =) saknat vännerna bara<3. Aa men de har vart min dag iaf.. Vill se på film innan jag ska sova men jag känner att jag behöver sömn nu inatt om jag ska till skolan och gå till 16.40 =(.. Kollade på en film som jag fick av Filip igår som han tycker va bra och de håller jag med om =)Taken heter den.. De bästa idag var att H&M paketet kom hem=) massor me smycken och en blus och ett par oranga skor, ass nice så har blixtrat rätt mycket här ikväll, hehe.. Och Cilla säger att ett paket kommer nog till oss på måndag och de hoppas jag=) ett paket fårn nelly där mina skor och min klänning ska komma isåfall och samma för henne, vi får hoppas Cilla. Vi beställde de igår och de ar tydligen bara få dar så får hoppas på de.. Men nu ska de göras i ordning puss godnatt!


Toabesök på praktiken^^


                                                                        Dagensbilder


gjort min egna smoothi

Nya skorna högklack=)

Blusen..

Sorry lite dåliga bilder!
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Cilla

Naaaaajjjjs! :D

2009-03-27 @ 10:24:33
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/
Postat av: C

Det där med Sofie mest, jag skiter fan i de :D

2009-03-27 @ 22:48:24
Postat av: linn

fan va snygga skor

2009-03-30 @ 22:28:37
URL: http://innmedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0