Underbart.

Nu är födelsedagen slut -.- .. De har vart en underbar dag. Började med skolan som gick bra idag och glatt=) klassen sjöng väldigt fins på eng^^ NOT, haha skoja. Efter skolan gick jag hem och Sofie kom och vi bakade muffins, eller jag gjorde dom, och de blev misslyckade^^. tycker de ska vara kladdiga och vara de goda där ovanpå men de blev som en sockerkaka:D. Natacha ringde mig och bjöd dit mig kl 18.15, där var Riva, Natta, Emlie, Katja och Sofie=) De hade bakat jätte fin kladdkaka med grädde, och choklad på, mumms! Dammsugare och chokladbollar med.. (Tack brudar de var super gott och jätte gulligt av er:) <3.) Sen gick jag hem för firas lite till:P. Käkade och sen kom Cilla till mig som hade vart på körkurs eller vad man nu kallar de, anär man ska börja övningsköra ialf:P. Och då blev de fika och presenter=). Tack CIlla för de super fina blommorna=). Och tack familjen för allt annat, som ni ser lite längra ner. Min dag har då bestått av  mycket firandes och mycket svull!! haha.Och tack till alla som har sagt grattis=) och de har vart mycket överdrivet med:P fick 56 sms samtidigt, av två personer:P och sen fick lite mer tidigare och senare med , hehe. Nu snart ska jag göra mig klar så ska jag snart sova, e sper trött och i morrn e de sovmorgon(Y) super skönt.... I morgon blir de bio och käk på china tror jag=) mumms, kanske hörs i morgon. Puss / R.C



Mumms! snyggt brudar <3



Jag och SötSofie <3



Sötnosar=). men snö =(


hihi


Skulle vara en annan tårta men de hade inte nått som skulle va i så de blev en prinsess:D.
De glömde skriva 17 år med!-.- :P



köpte dom här för pengarna jag fick av farmor och farfars =), Tack så mkt! ;)



Snygga underkläder, hårsaker, godis, pengar, blommor och sen mer pengar=).


Kort från min bror såklart:D


Tack alla! pöss


Kommentarer
Postat av: linn

dryg håller jag med om hahahahahah!

2009-03-19 @ 16:15:33
URL: http://linnmedj.blogg.se/
Postat av: millan

Mm smaskiga tårtor :D

2009-03-20 @ 21:25:48
URL: http://dynamit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0