Äntligen..

Goddag, Här ligger jag i min säng fortfarande.. Mår sådär idag. Igår var jag i skolan och jag mådde nog värst igår, ont i huvudet hela dagen och när jag kom hem så brändes de i hela ansiktet och jag fick ha öppet fönster och bara svettades.. Förkyld e jag också men Andreas och KAlle kom till mig igår ändå men vi tog de lugnt och kollade på film=). Skulle jobbat i dag kanske men vågade inte säga att jag kunde de ifall jag skulle blivit sämre.. jag e förkyld och har vilat nu så får väll bara lite ont i huvudet ibland men överlever av de:P. Men man blir så seg nä man e förkyld tyvär!! Idag ska jag snart fixa mig en aning snyggare och sen gå och handla lite och sedan ska jag hem till Cilla och lagamat, vi lyckades få ut hennes mamma eller fixa så vi kan vara där ail,hehe. Sen kommer Tessan och Lillas så ska vi 4 ha en liten tjejmiddag=). Fy vad jag har längtat och äntligen har vi fixat de! Vi hade en tjejmiddag hos Tessan förut och då kände jag inte dom så bra men vi kom super bra överes med brudarna. De blr nog mycket flumm ikväll, jag och Cilla alltså de går bara inte utan flumm med oss, så jag tror de blir riktigt kul ikväll med=).

Alla får ha en super trevlig lördag ni med, full med kärlek&flumm! =)


De tre brudarn & jag:D <3 
(lät lite dumt åt mig själv) :D

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0