en vanlig dag

Godkväll!  Vaknade och hade ont i halsen och magen så det blev hemma från skolan idag igen=) sov ut rätt tillräkligt:D. Cilla kom till mig idag och hon kom vid 2 tiden ? a nått där och då hade jag fortfarande nattlinnte på:P sen låg jag och slappade i sängen. Vid 4tiden kom syster hem och då gjorde vi te, baugetter och sen glodde på 2 filmer, först på Fucking Åmål och direkt efter glodde vi på Selma och johanna haha jätte gammla filmer:P efter de så var kl halv 9 och då fick man ju vänta bara en halv timme till Andra avenyn musik medan alla ligger och sover^^ hehe, men själv e man ju ledig i morgon sköönt, fast jag har ju ändå vart hemma de två dagarna nu:P. men mår bra nu så i morgon ska jag ner på stan, ska fika med Cilla och Roxana och prata lite om Roxanas och Fredriks förlovningfeeest=) Grattis till er!! Cute.. Men nu ska jag pressa lite mer musik till jag blir lte sömning sen blir de sooova=) pussar godnatt!


Orkar inte höra mer skit från dig. Fattar inte hur du orkar vara så här? alla vet hur du e och fattar inte att alla orkar lyssna på allt du sitter och säger.. Är du svartsjuk på nått eller varför är de just bara om mig?.  Sncka om feg du e och kan inte säga nått till mig.. Jag får gå runt och spela som om jag tycker om dig och inte vet något. Jag e inte trygg med dig och hoppas du känner av de själv! jag e inte din vänn men snart får du reda på de!! du ska få höra snart av mig att jag vet allt och att du e så feg och är så puckad som inte fattar själv att jag får veta allt! Du hittar tillochmed på saker om mig, du kommer aldrig klara av att splittra på mig och min bästavän, glömm de:D. Du tror att allt är gjort för dig och alla bara gör som dig hela tiden men så e de inte, allt e gjort för alla!! Du kommer snart få reda på de själv vem allt de här handlar om hoppas du kommer må bra av de med ,du har aif gjort att jag mår sämre..

/Rebecca.C


Kommentarer
Postat av: linn

oj oj =S

2009-03-30 @ 22:32:17
URL: http://linnmedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0