Tisdag

Hallå bloggen=) nu var de ett tag sen, Sorry..
Kan börja med söndag då eftersom jag inte har skrivit något om den dagen, hände inte så mycket ändå, men nu kortfattar jag allt:P. Söndag- jobbade jag, sen kom hem kl 4 med världens huvudvärk. Så jag låg bara i sängen hela kvällen sen såg på beck..
Måndag- va jag hemma från skolan, sov nog mest sen gick jag till flygskolan för att säga grattis till Dena som fyllde år igår=) Sen var jag med Sofie hela kvällen=) spelade wii, spelade bowling och jag ägde, haha, jag som inte spelar boxling annars som Sofie:D. Vann varanangång:).

Idag så var jag ledig. Mycket härligt=) Drog till flygskolan för jag skulle vara lite med Sofie och hälsa på där men jag var så seg så jag missade så när jag kom dit så hade de precis slutat:D de fick bara ha en halvlektion:P. Men de gjorde nog inte så mycket för då hann jag och Sofie gå till mig och glo på film innan jag skulle börja jobba. Jobbade från 4 till halv 7 och nu har jag bara suttit i min säng med datan i knät:P och just nu kollar jag på Andra aveyn =)

Ha de bra, puss / R.C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0