vill inte förlora det en gång till..

Hallå bloggeeennn!! ;D. Hur mår ni? jag mår braa men lite ont i huudet ändå.. Usch vad jag har ont i huvudet hela tiden.. Aja de e inte så stark huvudvärk ändå.. Här i min säng har jag då legat i hela dagen, sitter här och lyssnar på maaasoor musik och glor runt lite på internet, ska snat plugga-.- yssch.. Igår då blev de riktigt niice och ändrade planer;D. När vi 4 har tjejmiddag kan vi inte stanna hemma och ha en liten myskväll i stället drar vi alltid till någon fest, men de e också nice=). Vi åt vår goda mat sen blev de att fixa sig lite och sen åkte ut till galltorp på fest, ingen efterrätt blev de inte heller för de^^, Direkt när vi kom dit så ångrade vi oss, vi var inte taggade direkt och hade inget att dricka.. Men senare satt killarna och glodde på fotbollen så vi satte oss där och var sociala och massa musik i de rummet med och fick smaka lite att dricka av dom.. Då blev de roligare men vi åkte hem vid kvart i 12 för vi tänkkte dra hem och käka lite efterrätt och kolla efter en annan fest, De blev ingen efterrätt me vi drog till Gustavo och hans killkompisar och där var de lite roligare då=) sociala grabbar de!! De var ju sommar tid då så vi gick hem halv 4 och soov. vaknade rätt tidigt för att vara mig:D. runt där vid 12 ? låg och var vaken ett tag innan då,, men jag brukar ju sova till 1 halv 2 även om jag inte hade lagt mig så sent.. Aja nu blev de bara en massa strunt men nu ska jag försöka plugga så jag kan gå ut på promenaden med Cilla ikväll och kanske käka efterrätten så jag får smaka på den, fårse om vi hinner de:D. Ha en slapp söndag nu som den brukar att vara^^.


Maten jag och Cilla lagade igår då..    Efterrätt, in i ugn och glass..Måste få smaka den Cilla!!                  
<3   <3   <3
Jag bloggar (Y)

galltorp.. Jag och patrik ;D

Haha Niclas..

Snyggingarna!!

Hos Gustavo och gäng:D.

Tyvär har jag bara bilder från tjejmiddagen, tog typ inga från galltorp eller hos Johannes..
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0