00.08

Känner att min mage är som en stor ballong just nu... Käkat pajen typ 4 ggr, gått fram och tillbax och bara käkat och käkat:D. I morgon blir de gym med Cilla kankse, jag går med henne och tränar jag med eller kankse går med och bara är me henne:D haha honvill inte gå själv! Får se hur jag mår..

Nu som de flesta kvällarna ska jag se klart på big brother sen ska jag sova. Eller sova vet jag inte, brukar alltid vilja göra nått innan, idag ska jag nog lägga in massa kläder i garderoben och kanske fixa lite i rummet, känns alltid som att jag vill göra nått innan jag ska sova,  wierd.. Puss sov gott sen /R.C


Satan va gott de var!


Kommentarer
Postat av: Millan

Går Big Brother på tv nu?

2009-05-19 @ 13:48:37
URL: http://dynamit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0