090504

Jag är heeeelt slut i kroppen!
Har ingen ork alls och vill bara sova fast jag gick upp kl 2 idag :O. Vaknade och var pigg vid 10 men jag gick aldrig upp och sen somnade jag och vaknade då och då men ändå gick upp kl 2, Jag sover sjuukt mycket och jag blir ju bara segare av de. Om evar sol  morse hade jag gått upp, men tyvärr så va de inte de och de är inte de i morgon heller tror jag:((.  Nu snart ska jag hoppas in i duschen eftersom jag har vart och gymmat idag och sen måste jag piggna upp lite, eller mycket.. Sen ska jag kankse fylla på mobilen med 195 så jag kan smsa gratis till dom som inte har comviq:D. Pengarna tar slut så fort..

Jag ska försöka fixa min blogg någon dag med:) Den ser så depp ut, den ska ha mer färg, lite mer sommrigare och nya header:).. Får se när de blir, CIlla du får hjälpa mig^^ hihi..

Nu ropar duschen :))))  hihi! Puss

Jag är ljusare ihåret med:) färgade i hm, onsdas tror jag^^,  /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0