090505

Hej ännu en dag!
Idag vaknade jag typ då och då igen men gick upp 2 igen:O i morgon ska jag sätta på alarm så jag kommer upp i tid:D.. Och inte sover bort hela dagen.. Jag åt frulle sen kom Cilla till mig direkt efter hon hade vart hoss sjukan. VI glodde på Tv och käkade mackor. Hon drog precis för hon skulle hem och fixa sig för ikkväll.. Ikväll ska jag Cilla, hennes mamma och syster och Anna, en kompis till Cillas syster Malin. hoppas ni hände med där! Vi ska på någon modekväll? eller vad kallar man de. Jag vet inte riktigt vad som ska göras där och så men typ se på modevisning, BH skola, lra sig om  prudukter och så.. Eller CIlla sanått sånt tror jag , men jag bloggar senare och säger hur de va och va jag tyckte :)..Nu snart ska jag nog börja göra mig iordning sen kanske gå till flygis och fylla på mobilen eftersomjag aldrig gjorde de igår hihi får se om jag gör de idag me.. Pusss


Kommentarer
Postat av: gorillan

Vi kan gå till flygis isfl och fylla på ditt comciq, innan vi går till modegrejen? :)

2009-05-05 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0