Ännu ett inlägg

Danne vann:) fast de visste jag tror jag och jag hoppades vekligen på honom, okej de där var ändå år sen:D haha de han vart vinnarn 2003 haha de var år sen^^ haan var ju grymmt skön:).

Nu har jag  bäddat rent i sängen så nu ska jag gå och lägga mig:) och ska sätta alram på halv 11 kankse? eller är de för sent.. Får se om de blir kl 10 eller 10.30.. De ska alltid vara moln och inge sol när jag är hemma:( fatta hur mycket jag skulle kunna sola:) men på fredag blir de sool och dåå ska jag sola, sen resten ska jag jobba och i helgen ska de yp vara jätte varmt och sol -.- såååå typiskt!! Jaja jag får väll städa toaletten eller nått sånt;D haha, Puss och kraam. Nattinatti

Nu är ni inte så tuffa va?...
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0