Fredag

Goddag! sitter och käkar frulle, ska snart börja göra min iordning för jobb, börjar kl 1 idag , hurr sköönt som helst?
Igår var de min värsta dag dagen började med jobb och jag fick jobba själv ?:O eller en tjej är edmig men hon står aldrig i kassan och de vart jävligt mycket sallader igår och då måste hon stå där nere och fixa dom så jag vart typ själv där uppe med hur mycket som helst..
Men CIlla fick hjälpa min i typ n halv timme? hon var där med Emeli och fika men hon vart tvungen och jobba, snäll chef va hahaha:D..
Jag var helst slut efter de men sen drog vi till gymmet, orkade inte ta i för mycket för huvudvärken kom fram då, var ute i klan och sen när jag kom hem mådde man då skiiit..
Ont som f*n i huvet, magen sen när jag hosta trodde jag skulle spy, uusch de var verkligen en dåålig dag! och dåvare tur att man fick börjar kl 1 idag så man fick sova lite:)) eller mycket!
Nu måste jag göra mig i ordning sen drar ag, sen ska jag till tandläkarn idag så kommer säkert få gå i från när de är mycket folk^^ hihi puuusss ha en bra dag ! / R.C


Biiatches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0