Haaaaaaaatar denna daag!

Men ändå gillar den:D...
Men de är ändå inte min dag. Har dålig hår, sminkdag och  kläderna.. ååååhh va jag hatar sånt! Håret går inte att fixa och sminket ä helt wierd. Snart kommer jag gå naken med!! Kläderna sitter inte som jag vill heller:P.. Fel på kroppen med! haha jaja sånna här dagar tycker vi inte om............Men de bästa på dagen är att jag slipper gå till Cilla på cafét och köpa morotskaka som jag har vart sugen på i flera dar eller veckor, Hon slutar om 15 min och då tar hon med en stor bit till mig istället:)))))))))) yyyyeey.. Faan va gott.. Nu lär ju tiden ta as lång tid för de^^. Kl 4 ska jag med Cila till gymmet för hon ska ha instruktör och de orkar inte jag, för jag kör mitt egna lilla schema.. Jag vet inte ännu om jag ska dit och bara kolla eller om jag ska träna, vi får se.. har inte så stpr lust att träna fast då kanske jag bara kör kontition för jag har lite träningvärk, haha.. Nu ska jag sätta på andra datan och kankse kolla på The hills har missat de komkom ut förra veckan coh tror ett kom igår med så ska se på dom nu:) Puss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0