hatar när pappor alltid ska bestämma vad man ska se på tv!

Jag satt just och kollade på Big brother men sen kommer pappa och säger att jag ska se på fyran men jag sa nej och då kommer han på att han ska spela in fast han siter och kollar nu:O åååh! och man kan inte se big brother sammtidigt som man spelar in för de är på boxen.. Hatar sånt! han satt ju och kollade på de liksom ofta han kommer se de igen sen.. han kolar aldrig på nått an spelar in sen men men nu är de iaf slut, de höll på i bara några minuter som tur var. Vet inte riktigt va de heter men han tycker de va as kul men de va ju bara äckligt, de var as fula och satt och smaskade och bläää.. Jag är lite arg för de och de kanske märks? men snart är de big brother igen och då blir jag nog glad igen:))..

Jag var hemma vid halv tio igen fårn den där, hm "mode-kvällen" kallar jag den.. Haha de var mest tanter där, vi var de yngsta som var där men de var lite kul ändå. De hade BH skola och de tog typ av sig tröjorna och de när gubbar va där, sen make up skola, och modevisning, de var väll mest tant kläder och aa inget  för oss:D.. Sist var de några som vann saker då och Cilla, hennes mamma och hennes syster van :O. Men Cilla van de bästa av allt En timmes ansiktsbehandling och hon ska betala en hundring till så får hon en halvtimmes tid mer och lite lyxigare :O. Man blev ju inte lite svartsjuk.. Får väll köpa sånt där själv sen när man har fått lön och så^^.  Vi bokade gratis tid för en tjej som ska komma hem till Cilla och prata om hennes prudukter och vi ska väll få testa och lite så:)). Blir nog kul..

Nu ska jag se klart på big brother och de är final kommer inte ihåg vem som vinner mellan Danne, Kajsa och Larsa :D. Hörs sen . puss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0