Hej igen, känner mig så duktig som skriver så mycket idag:D.

De kanske inte är så mycket, men för mig är det de:D, lite iaf.. Jag är jätte dålig på att lägga ut bilder, jag har lite fast de är ju kanske på mig själv då, efter jag har färgat håret, jag är ljusare och jag har sagt till alla att jag är gul i håret men INGEN håller med och Cillas mamma sa att Cilla vara gulare än mig :D haha, snällt:P. och cillas hår är fint så aa blev gald ändå:P hihi.. Men jag tycker mitt är gult ändå:P.. Jaja.. BIlder får komma upp här smart då:)).
 
I morgon eller hela veckan är jag ledig, jag ska börja jobba snart då som jag nog har sagt flera gånger så jag är hemma denna vecka sen börjar jag jobba.. as härligt, men måste göra någon nytta känner jag för idag var jag ju jätte seg, men vad ska man göra ensamn och de är fult väder, förslag? (a).. Ikväll är de big brother med, sitter och kollar nu och de är ju sjukt kul, de är från  när Linda rosing var med:)) men hon  är inte kvar nu för de närmar sig till final nu:( hoppas de kommer nya program snart...

När jag rensade i garderoben

Hittade jag dom här mjukisbyxorna som jag har sytt själv;D


Och en tröja som ger minnen, haha...

Onsdag



Ser skillnad?:)

Valborg


 

Lördag




Cilla och hennes fuuuula cykel;D höhö

Jag med morsans snygga cykel..




Ja som ni ser så vart de mycket bilder från lördas och de hände mycket med, både roligt och minre rligt:) :(.
Lördagen var, sola,fika,cykeltur med Cilla, Parken och vänner sen en händelse, och ni ska tas faaast!!
Puss ska se klart på big brother nuuu :)) /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-05-05 @ 00:46:09
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0