Känns som om jag inte har nått liv när jag ligger hemma hela tiiiden!!


Den åkte i rätt så snabbt:)) han nästa inte njuta, haha...

Innan 4 gick jag med Cilla till gymmet för hon hade bokat ny intstruktör:D rätt så bra pass eller vad man ska ska de fick hon. undra om jag med ska boka ny? men jag vet vad jag vill träna liksom men allt kanske inte är bra för en? Får tänkta på saken. När jag kom hem hade jag inge internet i ca 1 -2 timmar mer än en timme iaf och de söög.. Hade  inte mycket att göra så jag låg i soffan och halv sov och när jag bara ligger hemma så käkar jag för mycket så jag gjorde lite chokladbolls "smet" xD fyymig.......... I morgon tänker jag gå till gymmet iaf MÅSTE typ de. Sen hade jag tänkt ring min chef och prata lite jobb sen kanske gå till skolan och slriva ut mig därifrån:)))) Men ska ringa och se om hon är i skolan först! Uuusch inge lust att g dit-.-.... Nu får vi se om Gustavo svarar på mitt sms snart, fårgade om han ville gå promenad nyss men han har inte svarat ännu:P. Jag får väll byta om eller nått och om han inte svarr får jag fårga e annan eller gå sj'lv men devågar jag inte om de blir mörkare nu, hihi.. Pusssss / R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0