Naaatiinatti

Igår var de då valborg.. kl 10 åkte jag in till stholm och shoppa upp alla pengarna:D. kom hem med rätt ycket ändå:) underbart! Kvällen blev hemma hos Linn med familjen och CIlla och henne mamma:) Efter 10 drog vi till södraberget men de var ju slut där så vi drog ner till parken och där träffade man folk men de var så kallt så de förstöre nog allt, de vart faktisgt rätt så dålig valborg "/ men kul att träffa lite folk ändå:). Idag solade jag och fick massa färg:)) och du har jag upptäkt vilken ful solbränna  jag kommer få av min övedelsbikini, När jag sätter på mig bh så ser man ju och samma när jag har linne :O. jag har sån överdel utan band ja, hoppas ni förstår vad för någon:D. Sen har jag vart hos CIlla, skulle ner til kärleksudden men de blåste kallt och så så vi drog till Cilla och satt på baksidan :D sen kom Andreas och Kalle på hans baksida men de kom över till oss och satt och prata en stund:))... Skulle blivit chill hos Robin idag men han drygade lite så vi drog hem till mig och satt vid tv:en bara:). Nu ska jag se klart på big brother sen sova för jag är helt slut. Fatta inte hur jag kunde vakna så tidigt idag, typ vid halv 11, de är bara inte likt mig och jag somna typ vid 3 halv  4? aja:D. MEn puss och godnatt allisammans /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0