Nelly.com

Igår beställde jag kläder från Nelly.com :)) skulle beställt en av dom där tre klänningarna jag visade upp förut men just den jag ville ha fanns inte i min storlek "/ men de andra fanns..


Den överdelen blev de eftersom jag har så mycket svarta bikini trosor så fick bara bli överdelen..


och dom här skorna..

Jag valde mellan två par skor, ett par svarta men bara en rand med nitar eller runda saker (dålig på att förklara haha),
Hittade dom här igår och dom såg lite roligare ut så blev dom i stället ;))).


Den här kläningen har jag bestämmt mig för. Ska kolla igen i morgon om de har fått in nya så om de finns i min storlek så beställer jag den DIREKT!!

Blev bara att jag städade toalettrummet och satan va rent de är nu! skrubbade väggar, golv, tak och alla grjer som va där inne och rensade bort typ hälften av småsakerna vi hadde där..
Ska köpa nya blommor och krukor, toasitts, drapperi och måla om lite, ska ändra färgerna där inne! :)) just nu är de typ rosa och slus blå?:D mest rosa då, de är för vägarna och golvet är blått och nu ska vi ha svart och grönt men får se hur de blir me golvet och väggarna:S men man får ha småsaker i sart och grönt:). Puss R.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0