Onsdag

Hallå!
Nu har jga solat en liten stund, de blir inte så länge för mig för de är inte kul att ligga där själv och då går tiden grymt sakta.............
Har precis duschat och nu ska jag göra mig i ordning för sen gå till skolan -.-
De ska alltid komma upp sånna saker  just när man kan göra annat eller när man verkligen inte har lust.
Om ja inte skulle dit skulle jag gått till Cilla och solat där istället me henne, eller se på the hills.. Men nej jag får gå till skolan för ett fort "möte" bara i de fina vädret:( när jag kommer hem ska jag nog se på the hills för igår kollade jag bara på ett sen blev de sova :).
Men nu sk jag fixa mig och sedan gå, skriver sen lite om "mötet" kankse:) puss / R

Kommentarer
Postat av: hamed

haha titta på hur du stavar ordet när du skriver :P

2009-05-14 @ 19:45:59
Postat av: B jag själv

Orkar inte läsa igenom ibland:P

2009-05-15 @ 00:09:19
URL: http://http:/corneteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0