Say you love me

Lördag blev de, ? hm, sola, sen fika med CIlla och matte:) as mys länge sen man sågs och pratade med Matte men inte CIlla, den fisen träffar man ju varjedag!.Men de vart ju inte mcyket prat, vi försökte ju bara hitta nått man kunde göra på kvällen ju och så:D kul för matte men hoppas du hade de myys ändå, de är ju alltdi mys att träffa mig coh fisen;D höhö.. Kvällen hängde vi i parken och blev okeej där men senare hände de en sak som jag inte ska säga men jäääävla idioter!! Er/dig ska vi få fast.. Hoppas vi bara hittar dig din jävel. Sry språket men man blir ju förbannad! Jag och CIlla förade hos mig och gjorde oss jävligt snygga för kvällen:D hahaha elr hur CIlla? Vi träffade Robban sen vid parken träffade vi Melinda, Linn, Axel,Niclas och Patrik och lite senare kom Niclas, philip och Robin (?) och vi träffade ju fler där nere :).

Idag har jag jobbat och sen kom hem och böt om till träningskläder och satte mig i sängen och va så nära på att somna direkt men jag var så duktig som drog till gymmet ändå (Y) one tree hill började och de va typ nya program så de blev mest kondition där samtidigt:D Får gå dit i moron med och köra lite styrka kankse, massa maaage:)). Men nu ska jag sooova för jag fick typ hostattack tyyp, Pusss godnatt /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0