Söndag

Hallå bloggen! allt bra med er? med mig är de väll bra lite trött bara, eller faktist e jag inte så himla trött, vart ännu tröttare de andra dagarna..
Min långhelg kan beskrivas med Jobb och slappa hemmakvällar.. Jag har jobbat heeela långhelgen.. Fredag kväll var Andreas här och vi glodde på talang och film efter, eller vi kollade inte så mycket på filmen för Linns mamma och bror var här så vi retades lite med Calle^^ han e såå sööt! Sen igår var jag hemma hela kvällen med och gick och la mig rätt tidigt så jag inte var så trött idag med..
Igår på dagen var jag och Cilla jävligt taggade på fest eller nått liknande men sen så fort man kommer hem är man inte taggad mer, så hela helgen har vart så seg och slappt:(.
Usch, folk nästa helg MÅSTE de hända något, då jobbar Sofie på söndag hoppas jag så då jävlar på lördag! haha får se vad och om de blir nått.
Men hör av er folket om ni vet nått då!!
Nu hade jag tänkt och göra rent heeela toaletten, golvet och rensa allt MEN, Grey´s anatomy börjar 17.10 så jag får nog städa efter de då eftersom One tree hill inte är ikväll!!! :((((( buuhuu,bara för att jag var taggad för de och kom ihåg de idag.. Aja jag städar och de behövs med så de fårbli, och i rummet sen dusch efterde:) sugen på joggingtur med men vill inte ha ont i halsen så skiter nog i de.. gym imorrn!!(Y). Pusss /R.C


Kolla vilken tuff bil! vet ej vems de är men de är iaf någon på gården..
Tror inte den fungerar äns ;D men otroligt söt..


Emelie  som verligen är djurvän, haha NOT*
Lite då...

Kommentarer
Postat av: Memelie

Ja är visst djurvänn !!!! haha

2009-05-25 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0