Söndag

Helgen har väll bara vart lugn för min del och dom jag umgicks med :)
Fredag drog vi in till stan för att gå på Rix fm. Jag och babycilla drog in tidigare för att lämna tillbax lite kläder, jag böt en tröja till ett linne, sen köpte jag en kort jeansjacka:))
Rix fm, var väll sådär, kunde väll vart bättre artister de var slutet som var de bästa när de var Måns och emd.
Sen åkte vi hem och bussresan var nästan de roligaste på kvällen:P förutom när de sista sjöng då..
Lördag blev de att jobba, blev inte så mycket timmar eftersom de va inte mycket folk så jag slutade tidigare, mådde inte så bra heller, så jag drog till lokalen här vid min gård eftersom vi hade städardag på 3 gårdar så vi grillade där och umgicks, sen kom Cilla och Emelie dit och när Eurovison börja drog vi hem till Linn för att kolla, mer än de hände inte på kvällen.....
Idag nar jag legat i sängen mest och hostat, se handlat med mamma sen hemma igen-.- booring.
Nu börjar filmen igen, puss på er, hoppas ni har haft en rolig helg:)))
Och bilder har jag inga..../R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0