Tisdag

Solen kom precis fram och de gjorde inte dagen sämmre! Eller de gjorde mig gladare:) Vädret gör verkligen humöret,eller hur man ska säga de^^.
Har inte gjort mycket idag som vanligt.....Har fixat lite med disk (duktigt!) sen typ legat i soffan och kollat på tv.
Gick upp rätt sent också eller låg vaken en lång tid med! Gym blev de inte för min del vill nog vila med träningen eftersom jag har ont i halsen och sen ska jag jobba hela helgen och då vill man inte ha ont i halsen!
Har inga planer för dagen så får se vad de blir, blir nog bara att sitta hemma framför tv och datan^^ promenan skulle vart skönt, men fårse klockan är så mycket nu ändå och alla program börjar snart^^ haha, fast de är väll inga jag måste se! får helt enkels se vad som sker.. /R.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0