Tisdag

Idag var jag ledig och sov ut, fast jag vaknade nog flera gånger inatt.
Tror de var för att jag var nervös eller orolig att chefen skulle ringa och säga att jag skulle jobba, men telefonenn ringde inte :P eller jo men de var mamma. Hon sa att jag och hon ska till skolan i morgon och prata me syon och skriva under att jag hoppas av skolan. Äntligen!
Så idag har jag slappat och inte gjort mycket alls, Satt vid tven , och datan sen satt och solade ett tag men vet inte hur länge xD
Senare drog jag, Cilla och Linn till gymmet, jag tog inte i så mycket för de var mycket killar där som var vid maskinerna där man skulle träna, ville ju inte sparka bort dom bara:D haha.
SÅ jag och CIlla bestämmde att vi ska gymma i morgon kl 11 men vi får se om vi gör de för när Linn skulle boka instruktör så stog en Tjej där som skulle ha ABS pass och hon sa att de inte var mycket folk då tvingade instruktören in oss där och en efter så skulle hon få boka tid:D haha, snällt va? så vi fick vara med där och de var första gången, där tränarman mage och rygg men de var ändå rätt skönt och jobbigt. Jag och Cilla tänkte ju köra mycket mage i morgon men nu kankse inte vi behöver gymma i morgon, kanske kan gå ut och springa istället? ska fråga CIlla, hihi..
Pratade precis med Cilla i telefon och sa att snart börjar intagnings grejen till eurovison på lördag och då sa jag att hon fick gärna komma hit, så kan vi se de fast tänkte inte äns göra de men jag ville vara me henne:P och då kan vi kolla resor med:)). Men nu snart kommer hon, pusssss/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0