Tjaaa!

Kvällen spenderade jag ute med goda vänner.. De var riktigt mys, Patrik kom också till oss och vi satt väll mest i vår lilla park här på flygfältet och pratade om mycket, om vad som händer i sommar, om flygskolan goda tider och sjukt roliga människor eller konstiga! haha.. Sen hittade Linn och Patrik lite gemensamma saker! De tyckte nog inte Linn om tror jag:D haha, de hade samma musik smak och de typ sjöng alla låtar och Linn blev lite irriterad när han viste om alla kändisar och kunde låtar och de var hans favorit låtar med som hon tycker om:D. Och historian om 2pac, hahaha.. lite kul faktist! Ja vi var ute i några timmar..
I morgon ska jag till tandläkarn och innan ska jag ringa Natacha och sen ska nog jag och Cilla hem till henne förhoppningsvis! länge sen man va me henne så! Sakanr´t /R.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0