Torsdag


Hur kan jag vara så trött om dagarna när jag är ledig?
Idag gick jag upp halv 11 fast de är ju inte likt mig men jag idag va jag tvungen att gå upp då.
Drog till skolan lämnade böcker sen sa adjö till elever och lärare :).
När vi var klara drog vi tlll sportfältet och se när flygskolan körde brännboll, 9:orna mot lärarna :)) )orna vann sen körde 8:orna mot 9:orna och då vann 8:orna:D höhö, Fast dom var ju typ dubbelt så mycket mer.....
De var sjukt kallt ute idag, så de blev ingen fika ute eller på café som vi tänkte.. Jag och Cilla gick hem till henne och såg på film och käkade kladdkaka. Senare blev de gymm för att träna bort de^^, vi gjorde merst styrka så i morgon halv 11 så ska vi ut på en härligt springtur:))).
Imorgon blir de att åka in till stan med, ska först lämna tillbax en tröja sen lete klänning och sen blir de ´Rixfm med brudarna tror jag :)) yiihoo!
Har inge mer att skriva så nu blir de tv, får se om jag somnar är så sjukt trött men jag ska se bb sen så jag lär ju inte somna , hihiihiihihoooo. Puss / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0