Tre små söta klänningar man vill ha!

Super söta klänningar man vill ha till sommaren med en fin solbränna:))
När man är utomlands och kommit hem med brunkropp:))) 
Hittade dom nyss på Nelly.com  599 för alla tre, kan tycka de är lite för mycket eftersom de finns typ sånna linnen för typ mindre än 200 kankse. Eller de lär väll att komma.. 


Gillar mer ljusa färger, Passar mig mer..

Gillar verkligen baksidan på den här klänningen, ser mer ut som ett linne ifram.

Den här är också jätte söt, som en liten kjol till..

Funderar på att köpa en , vill verkligen ha nån enkel blommig klänning.
De är svårt att välja, tycker om färgerna på den första och den andra är ju så fin i bak och de är de jag skulle vilja ha på min klänning,. Den sista kanske är den jag minst vill ha, finns kanske någon liknande kjol någonstans man kan köpa:P. men den är ju ockås väldigt fin.

Gillar nog mest den i mitten! Fastnat för rosetterna:)).

kommentera gärna om vad ni tycker!!. Puss / R.C

Kommentarer
Postat av: Dr Johan

Ska du sintra din brunkropp? Tänk på att hålla neutral atmosfär för att undvika oxidationer! Lycka till!!!

2011-03-16 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0