Svennebanan

Blogggeen,tjaa! :D.
Helgen har vart hur lugn som helst, Fredas var jag med Emelie.. Cilla skulle komma till oss för vi skulle se film men de blev sent sen för hon drog till parken med några för att kolla lite folk. Men sen rinde hon och fråga om jag och Emelie ville ut och spela lite fotboll med Henne, Patrik, Felix och Filip :) klart vi gjorde och de va väll kul så länge de börja regna och då drog alla hem. Jobbat Lördag och söndag och idag:). Yey pengar! hoppas på mer jobba i veckan och innan lönen:P.. Lördag kollade vi iaf på Filmen jag CIlla och Emleie. Vi kollade på Australia men den var ju hur lång som helst men den va ändå okej, vi missade lite i början så vi fattade typ inte vad dan handlade om :S. hihi. Emelie drog hem mitt i filmen med.  Söndag jobbade jag och då Kom CIlla och Pratrik för att fikade sen drog vi hem snabbt sen senare drog jag och Cilla till Patrik för att se film:). Den var ju okej, men hände samma saker hela tiden så de var ju inte så kul att se, de tog bara självmord..  Idag ringde telefonen 10i 11 så då var jag tvungen att gå snabbt in i duschen och snabbt fixa mig, sen drog till jobbet och jobbade 6.5 timmar och sen drog hem oh somnade på soffan när Cilla var här ;D sry Cilla, men jag var helt SLUT och du kunde väll slå mig, hon drog tydligen och joggade själv, jag tror inte jag skulle orkat ändå efersom jag är så torr i halsen och började hosta.. Men de var iaf otroligt skönt att sova, och nu ska jag se klart Big brother sen lägga mig i sägen med datan eler sova direkt ifall telefonen ringer i morrn med, vill ju inte vara så trött då.. Puss / R
 

Saknar Cilla, hann inte vara me henne eller prata idag ..:( <3


Kommentarer
Postat av: clin

tack :)

2009-05-12 @ 13:23:15
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0