utskriven

The hills blev de inte efter "mötet" drog direkt till Roxana så drog vi hem till mig och gjorde mest ingenting :).
Nu är jag utskriven från skolan ochså, de och gick jätte bra på mötet, pratade om Handel eftersom jag ska byta dit och sen kom min mentor och de bestämmde att jag skulle dit imorgon igen och lämna tillbax böcker och är tvungen att säga hejdå till klasskompisarna och lärarna :D haha.. Nu ska jag se the hills som jag har tjatat om eller så ska jag se Grey´s Anatomy, och de börjar ju nu, men ska se the hills om de inte hakar :) Puss


säger hejdå till er i morrn:P. hihi, men inte till Roxana :))
henne ser jag mer i sommar och massor me mer dagar.
/R

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-13 @ 23:06:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0