Varför?

Buhuuu, loggade in på nelly.com precis och just den klänningen jag tänkte beställa finns inte äns kvar!!:O men de andra finns.. funderar på att beställa den med ljusare färger. hittat andra klänningar men självklart finns inte min storlek på dom heller..

Idag vaknade jag tidigare än vad jag trodde eftersom jag vart så slut efter helgen.
Jag satt på alarm på kl 11 för jag tänkte sola och jag kan väll halvsova i solen, men jag vaknade runt 10 och ca kvart i 11 gick jag med min bror på en halvtimmes promenad men hunden Albin:)) så härligt, gick i shorts och linne, de var tillochmed varmt i det.
Sommarn har kommit!

Jag har solat med CIlla idag och en timme innan själv här hemma.
Vid 5 gick vi till nautilus och körde på där, körde massa styrka sen väntade vi i 20 min och då gick vi på abs så kännt mig duktig idag (Y) hehehö..
vid 8 kom Amdreas och var här en putte stund för sen skulle han åka til sin mormor"/ så nu har jag haft tråkigt..
Fnderar på om jag ska göra iordning mackor nu och kolla på tv :) kankse kolla på big brother som börjar om  10 min:P hahaha :DDD. Puuus /R.C


Härlig frulle på balkongen!

Läsa, och massa sol olja och mobilen med massa musik.

Idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0