Vill utomlands nuu!

Nu ligger jag i sängen och jag ska försöka titta på 3 avsnitt av the hills:) om inte datan segar..
Jag har testat alla mina tre bikinisar och testat om jag verkligen vill ha dom, vet inte om jag kna lämna tillbax heller, har ju prislapp kvar och så men jag vet nte riktigt, de blir ju att jag har kvar dom de vet jag ju själv:P.
Men de ser ut som om man får en såån liten byst fast de har jag ju med men de se ut som en putte liten:P.
Allt kläms ihop i den lilla bikinin typ:P men dom är fina så, äsch:) får väll se hur mycket bad och sol man kommer hinna med här i hemstaden, man lär väll få jobba mycket och om jag badar någon annanstans som t.ex O-hamn eller utomlands spelar de väll inge roll, jag tycker dom är fina så :P.
vet inte vad jag ville komma fram till där hihi, måste väll bara tvinga mig själv och inse att jag ska hs dom :).
Men nu blir de the hills förhoppningsvis sen sooova:)) puss och godnatt /R


Cilla ville verkligen att allt skulle passa in :)) <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha klart :D Denna gång vi åker så ska jag ha en dubbelt så stor resväska , höhö :D eller kanske två st lite mindre................ x)

2009-05-13 @ 13:56:54
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0