Sommarn närmar sig!

Dagen har vart otroligt häärlig förutom tandläkran lagade två hål (A) och jag tar aldrig bedövning, jag lagade 2 hål på en kvart, de gick otroligt bra!
Jag och N'atta har vart ute typ hela dagen, vart på stan och kikat bebiskläder för henne syster, prisent till Cilla som fyller 17 år idag! Grattis gumman!
 Fikat på pelikan och svettades som bara den där ute(okej de lät inte fräscht, mn de var otroligt varmt idag), cyklat runt stan och till kärleksudden :)). Kvällen var jag hos Natta och sen hos mig och hon gick hem vid 10 tiden sen har jag bara suttit vid min sega data därför blir de ett litet sent inlägg..

Sen är jag så glad för klänningen från Nelly har kommit tillbax så den är beställd nu :))))) yeeeyy!


Jag vet ni har typ sett den flera gånger nu, men ni får se den igen! hihiho :).

Bilder från idag.



        
/R.C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0