BIG Love!

Min lördag har vart sisådär:P. Satt faktist åh pluggade en lördagkväll:O usch de ska man ju inte!! :D men jag har passat en liten vovv också, haft de lite tråkigt hemma så jag kunde typ inte sitta still, gick bara runt i lägenheten när mamma och dom lagade mat! Senare dog dom med maten ner till grannarna som dom var ute och käkade med igår med.. Så jag satt hemma i soffan själv med Albin (vovven) och kollade på körslaget och käkade ensam idag igen^^, Runt halv 11 drog jag till Linn och där var Cilla och Pricilla eller hur henne namn stavas (sorry):S..
Där var alla trötta men min kväll blev åt de bättre iallafall. My friends make me happy and I thank you for that! <3 BIG love! Vart mycket skratt och det är ju alltid kul! :)

Love you!




Den lillskiten gjorde mig sällis idag!

precis nyss! Jag är sååå glad för en sak!! hemlis^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0