Fredag!

Min kväll började riktigt dåligt! pappa fårgade om jag skulle käka hemma och jaa de ska jag och så säger han aa för jag tänkte köpa hem kinamat, ååh va gott tänkte jag :).. Senare så säger mamma att mamma och pappa ska dit och käka med grannarna som de är ofta ute och äter med och jag blev lite grinig för det.. jag ville verkligen inte med. Min bror skulle beställa hem mat från en annan, typ som kina men aa lite annurlunda, jag var så sur så jag sa att jag inte ville ha, fast helt ärligt är de inte så gott där:P. Sen kommer mamma och frågar om jag ska med och köpa hem mat så cyklar jag vidare hem sen men jag kände inte för det heller och frågar vad jag ska äta men jag fixar det själv tänker jag, men egentligen tänker jag att jag ska inte äta något alls!! så kommer pappa också och säger att han ville att jag skulle med men hur kul är de men 4 vuxna där liksom och bara lilla jag? jag kunde inte hålla mig, för jag blev så ledsen å arg så tårarna bara sprutar ut och gjorde det ett bra tag! Jag fattar inte, jag har blivit så jävla svag, jag orkar inte det mer!!!!!

Men för en stund sen ringde min bästa vänn Robban och fråga vad jag gjorde och fårga om jag ville komma på fest med dom, eller till dom för dom var redan på väg men jag blev glad för att han ringde åh fråga så känner nej fan här kan jag inte sitta så jag ska fixa mig nu med sminket åh så för jag såg mig nyss i spegeln och var as blek, undra om de för jag inte har käkat eller om allt smink är borta^^ men så jag ska ringa honom när jag e klar och ha kul med dom:). Skönt, då kan jag säga till min bästa vänn Patrik :) att jag inte bara satt hemma sen :P som annars haha ^^. Nej nu ska jag fixa mig, och sen kommer mat från kina med för pappa skulle köpa hem det till mig ändå ringde han och sa. helt ärligt kurrar min mage och jag vill ha mat :P. nej nu måste jag snabba mig på..

Vill bara säga att jag älskar mina bästa vänner Robban och Patrik! Ni gör mitt humör till topp:) tack <3
 Jag och Robban för läääänge sen!
/Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0