Proving it!

Jag vill inte mer eller jag orkar inte mer!
Satt just och såg på One tree hill och grät. Jag såg oss i programet. Peyton var nära på att lämna dom, hon var nära på att försvinna från sina nära och kära, Jag såg oss i det, jag vill inte lämna dig! jag älskar dig.. Hon överlevde. Allt gick bra för alla andra, Brook hittade kärleken till sin mamma och till killen, Nathan kom med i de lag han ville, alla verkligen hittade kärleken och allt bara gick bra för dom, men hur då? Joo alla kämpade! Om vi bara kämpar kan vi komma tillbax till det underbara vi hade och få  ha de så bra som vi kanske vill? jag vill, vill du? Du fick alternativ och du valde att vi skulle prata för att lösa detta men kan du inte bevisa att du vill? visa din kärlek! Att behandla en annan som man vill gör inget till bättre, tänk på oss båda och börja inse att det kanske är kärlek du bör visa och inte spela tuff, tror inte man kommer längre av det.

Jag älskar och saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0