19.10

Hallå bloggen! var ett tag sen, men de finns ingen ork för att blogga och jag gör inte så mycket intressant heller. eller ibland men då har man ingen tid för att sitta och skriva ner!
i veckan har jag iaf vart på gymmet en ågng iaf, pluggat, vart på en hockeymatch med pojkvänn och hans kompisar :)) mm, ja inte så mycket dårå.. Jag ska börja träna nu snart, känns som man inte riktigt hinner med allt, för varje gång man e taggad så är de plugg eller nått fel som tex halsen åh så som de är just nu. Måste egentligen plugga men finns ingen ork för de heller, skulle bara kunna tänka mig att plugga matte typ för de är kul och de vi håller på med känns ganska bra, men de behövs egentligen inte göras! Jag behöver jag skriva eng men de är jag mindre bra på och måste hitta på en histaria till och de är så svårt med min fantasi, jag är bara för seg så kommer aldrig igång.. Men ska försöka fixa lite med den ikväll.

Anledning till att jag skrev här nu är för att jag verkligen inte har nått liv idag "/..Sebbe skulle komma men han ligger hemma just nu och är sjuk, och jag känner mig lite sjuk jag med men inte så. Och när han inte är inne på msn eller typ sover, typ okontaktbar så känns allt bara skit, jag har typ inget liv då känns det som, jag springer bara runt här i lägenheten som ett fån och saknar honom och tänkter på att egentligen skulle ha vart här om han mådde bra! men så är det ibland, jag hoppas han blir bra snart iaf, stackarn :(.

Men nu ska jag hitta på nått annat och får se vad de blir, promenad kanske? plugg?, hihi ingen ork.. Men kanske skriver senare ! Puss /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0